GR | EN

Σχεδιασμός. Εγκατάσταση. Συντήρηση.

Ξενοδοχειακές Λύσεις

Η Smart NS συνεργάζεται με τη Nevotek, εταιρεία λογισμικού που έχει αναπτύξει μεγάλη γκάμα προϊόντων για ξενοδοχεία.

Πλεονεκτήματα Ενοποιημένων Επαγγελματικών Λύσεων Ξενοδοχειακού Κλάδου

Τα πλεονεκτήματα των ενοποιημένων λύσεων για τον ξενοδοχειακό κλάδο περιλαμβάνουν:

Παρέχουμε υπηρεσίες φωνής στα δωμάτια του ξενοδοχείου μέσω voice-over- IP (VoIP), αναλογικά τηλέφωνα και επιλεγμένα ξενοδοχειακά τηλέφωνα τρίτων που υπόκεινται στα βιομηχανικά πρότυπα.
Υπηρεσίες φωνής και βίντεο για επισκέπτες κοινόχρηστων χώρων όπως λόμπυ, διαδρόμους, χώρους πισίνας και συνεδριακών χώρων.
Πλήρης back-office συνεργασία χρησιμοποιώντας φωνή, βίντεο, μηνύματα την κινητικότητα συμπεριλαμβάνοντας συσκευές με δυνατότητες Wi-Fi.


Ενοποιημένες Ξενοδοχειακές Λύσεις Επικοινωνίας

Η ενοποιημένη ξενοδοχειακή λύση της Cisco Unified Hotel Communications παρέχει μια ενοποιημένη πλατφόρμα επικοινωνίας για ολόκληρη την εγκατάσταση με φωνή, βίντεο, μηνύματα και τηλεφωνητή τόσο για τους επισκέπτες του ξενοδοχείου όσο και για τις ξενοδοχειακές λειτουργίες. Έχοντας μικρό ενεργειακό αποτύπωμα, η λύση της Cisco ενσωματώνεται πλήρως σε ένα δικτυακό router που ελέγχει και διαχειρίζεται τις επικοινωνίες για μια εξαιρετική εμπειρία χρήσης.

Στα δωμάτια μπορούν να χρησιμοποιηθούν τόσο αναλογικές όσο και VoIP υπηρεσίες φωνής με τηλεφωνητή, ομαδικά μηνύματα, αφύπνιση, κλήσεις εντός δωματίων και E-91, όπως επίσης και προηγμένες δυνατότητες όπως η ενοποίηση των ξενοδοχειακών υπηρεσιών με το τηλέφωνο για την εξυπηρέτηση πελατών, υπηρεσία γεύματος στο δωμάτιο κλπ.

Property Management Systems (PMS) Ενοποίηση με το Σύστημα Χρεώσεων Τηλεφωνίας

Οι υπηρεσίες επικοινωνίας εσωτερικής λειτουργίας ενοποιούν τα σταθερά τηλέφωνα, τα ασύρματα τηλέφωνα για το εν κινήσει προσωπικό, τις κινητές συσκευές όπως smartphones και tablets και τις λειτουργίες ανταλλαγής μηνυμάτων και video ώστε να επιτυγχάνεται καλύτερη συνεργασία στη διαχείριση της επιχείρησης και να ικανοποιούνται οι απαιτήσεις των πελατών. Επιπρόσθετα χαρακτηριστικά περιλαμβάνουν τα Auto-Attendant, Desktop Call Control, Interactive Voice Response (IVR), XML και Voice Gateway.